Thursday, July 2, 2009

Ny vogn igen igen


Ja, Ét indlæg om året skal der da være. Manglen på indlæg skal dog ikke forstås som om der ikke sker noget på værket. Mette har fået sin Ford på gaden og er gået igang med sin cabriolet igen, Søren har haft diverse biler igennem og jeg har rodet bus og min indregistrerede 69er. Min bus er skubbet ind i opbevaringen igen, for jeg har handlet...


Jeg har byttet min første type1 med en ældre. En 58er for at være helt præcis. Jeg er super tilfreds med handlen. Rusten i vognen er overkommelig. Den er dog langt fra komplet, så jeg kommer nok til at bruge en mindre formue på dele. Motor og gearkasse bliver fra mit hedengangne 67er 1500 projekt, der skal klud i taget og så skal den ellers bare "restocalles" så ordet "juletræ" får ny betydning. Stay tuned, måske der kommer flere indlæg...

No comments: